Allt för långt härifrån

Försökte blogga från appen på mobilen igår men de gick ju självklart inte. Hade iallafall en jätte bra kväll med mina fina. Tack för trevligt sällskap och jätte god mat. Fick bara fina grejer i paketen. Vi körde att man köpte för 200 kr och sedan lottade vi ut paketen. Fick det Becka köpt. Ett stort silvrigt halsband, en tavelram med bilden när vi fem är små, en ljuslykta med citatet "kärleken övervinner allt". Har även önskat mig en pojkvän av Sarah, vill ha pappas jobbarkompis, helt jätte snygg. Fick därför en gosedjursnalle som hon skrivit Anton på, så gulligt.
Mer mot kvällen körde vi några knäppa lekar och hyrde en riktig skräckis. Somnade hemma hos Frida breve henne vid halv 3 ungefär. Nu har jag nyligen kommit hem och här är det bara jag och ingen annan. Så lyssnar på musik i högtalarna och beter mig som ett litet barn.
Känns verkligen inte som julafton imorgon. Har ingen längtan alls. Vill bara ha paket, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0