Ett sms på morgonen betyder inte "god morgon", det betyder "jag tänker på dig när jag vaknar"

Vaknade för 10 minuter sedan. Sitter redan hyffsat pigg och kollar på Nellys rea. Men hittar faktiskt ingenting som nappar.
Nu ska jag iallafall gå på promenad och prata med Rebecka om allt och inget. Behövs verkligen.
Vid 4 ska vi träffa släkten på pappas sida och ha eklundska mästerskapen i bowling. Skönt att jag får köra med handikapp ställning och hamnar i farmor, faster och tant Veras lag bara för att dom också kör med sådan. Känns lite sisådär att en 16 åring ska ha en sån ställning, men tänker inte kasta klotet så rygghelvetet går åt fel håll igen.
Måste kila nu. Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0