I just can't love you more than this

Ligger nerbäddad i sängen och bara tänker med lite musik i lurarna. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Livet är komplicerat, och ingen har någonsin sagt att det ska vara lätt heller. Men utmaningar är bra.
Morfar och Anita var iallafall här och det var riktigt kul att se dom igen. Vid sju åkte jag och Elin till Fyrishov. Smög in i pausen då vi inte orkade betala för att komma in. Drog ett tag tidigare och gick in till stan. Blev hämtade av Elins mamma där och hon skjutsade hem mig. Nu ligger jag som sagt i min säng.
Imorgon är första dagen på lovet. Ska göra det till ett bra lov. Åker nog och gymmar på morgonen och sedan blir det mini julafton med brudarna. Otroligt mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0