It's my life, and it's now or never

Då har man haft jullov en och en halv timme rå. Otroligt skönt med ledighet nu ett tag. Men har fått en engelskauppgift att göra under lovet, good luck. Nu sitter jag helt tjurig i min säng för att jag är hemma själv vilket betyder att jag står för lunchen idag. Orkar inte göra mat. Men tänkte dunka lite musik i högtalarna så man blir glad. Vad hade man varit utan all musik? Kan inte ens tänka tanken hur det skulle se ut då.
Om en timme ska jag ta bussen in till gymmet och träffa sjukgymnast och köra lite träning. Sedan kommer saknade morfis. På kvällen ska jag och Elin kanske gå på alagsmatchen, men inget bestämt ännu. Mitt lag har egentligen match, men har ingen skjuts ut till almunge så kan inte kolla den. Men det blir nog en bra start på lovet ändå. Lite innebandy, de funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0