Where have you been all my life?

Hallå igen. Ligger helt död i soffan. Kom precis in från en lång prommis med Sarah. Så skönt att ha någon att bara säga allt och inget till. Någon med bra svar, någon som jag vet lyssnar även fast jag bara babblar på.

Har iallafall hur ont i magen som helst, men inte i ryggen som jag trodde efter vi vart hos naprapaten. Körde inte med nålar idag så hoppas det håller i sig.

Imorgon är det julavslutning mellan 10 och 12 kanske. Efter det åker jag hem och sedan in till gymmet halv 3 för att träffa sjukgymnast. På kvällen kommer min älskade morfar och Anita och hälsar på från Karlstad. Har inget mer att säga nu så avrundar här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0