Where the sky is blue

Har faktiskt haft en riktigt fin julafton. Önska mig inget speciellt men blev nöjd med vad jag fick.

Har tyvärr mat koma och måste påpeka att jag älskar Svensson Svensson, för underbart. Kvällen avslutades med galen panna och med andra ord, två sjuka spel med familjen. Kan stolt säga att jag och syster vann över mamma och pappa. Lite grejer av paketen jag fick. Sängkläder, prydnadskudde, filt, miniralpuder, ögonskugga, mascaror, presentkort på JC 500, presentkort 200 på olika ställen i stan, vägglyktan tavlan halsbandet (från becka), pengar, ear cuffs, as najsiga hörlurar, smyckes hand. Fick även saker jag inte har bilder på som 2 BHar, en svart skjorta, en tröja, pensel nessesär, eltandborste och lite annat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0