Bra slut på lovet

Förlåt för dålig uppdatering igår. Moster och hennes nya kille kom på middag, hade missuppfattat allt så morfar och Anita kom inte. Men vi käkade en god middag och fikade.
Vid 9 tiden åkte jag till stan med Elin och mötte upp Alva och Sara. Vi drog till en fest i Kåbo. Träffade massor med nytt och gammalt trevligt folk. Drog ifrån den festen med Jessica, Cecilia och Elin vid 2 ungefär. Mötte upp Markus, Markus och Oscar och drog hem till Oscar och chillade. Jag och Elin vart hämtade av Sebastian sedan och vi köra drive in på donken och somnade sedan tidigt imorse hos Sebastian. Drog därifrån vid 11 idag tror jag det vart. Hade en jätte bra kväll, bra slut på lovet också, därför langar jag en bildbomd. Vet att det är mycket ego och "hej kom och hjälp mig" bilder. Men jaja.
Nu ligger jag iallafall i sängen och kollar OTH. Är sjukt trött. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0