Fixar träningschema imorgon istället

Vet inte varför jag säger saker och sedan kommer på mig själv att jag inte har tid till allting. Är inte en superhjälte liksom. Så jag hann inte göra ett träningschema idag heller. Direkt efter jag kollat innebandyn började Revenge och efter det var det BB. Men jag SKA göra det imorgon. Har även påbörjat en grej som kommer att motivera mig och hjälpa mig att minnas min träning och mina mål. Berättar förhoppningsvis mer imorgon då jag fixat det klart och så kommer det bilder förmodligen. Nu får ni nöja er med ett collage jag har gjort. Säger godnatt med detta för nu tänkte jag kolla One Tree Hill enda från början. Bästa serien genom tiderna.
(Jag vet att samma bilder kommer lite igen, men gjorde olika collage som jag ska använda till min grejamoj jag berättar om förhoppningsvis imorgon. Så jag tog hellre använda bilder än inga bilder alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0