Gårdagskvällen

Förlåt för dålig uppdatering igår, men känner lite, vad gör det om hundra år?
Igår när jag kom hem från gymmet färgade jag min systers hår och sedan började jag fixa mig för kvällen. Skulle träffa Emma, Fellan och Elin men saker gick snett och det sluta med att jag drog hem till Fellan vid 9 och var där med henne ett tag. Hamnade sedan i Vattholma hos Leo som styrde. Inte en bra fest om vi säger så, men det var kul att träffa både gamla och nya vänner. Folk kom och gick. Vid 3 var de bara vi som skulle sova där kvar. Skulle dela en dubbelsäng som var två enkelsängar som gled isär hela tiden med 3 apor. Slutade med att efter en och en halv timme drog jag ut och la mig i soffan eftersom Daniel och Alexander var idioter och tog upp hela sängen. Ett tag senare kröp Emil in  skafötters med mig då han inte hade täcke och det var svinigt kallt. Sov 3 timmar inatt och vart hämtad vid 9 av Ellan. Var utelåst när jag kom hem men nu ligger jag genomfrusen i min säng. Sjukt kallt här inne. Dagen efter är inte rolig inte.
Vad som händer idag? Ingen aning. Öppen för förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0