Skärpning på mig nu

Funderar på om jag kanske borde skaffa en träningdagbok eller någonting liknande. Iallafall sätta upp scheman för antingen April månad eller vecka för vecka. Ska göra så gott jag kan med att sluta äta skit grejer också. Är trött på att alltid ångra mig efteråt. Visst kan man unna sig nått ibland men i måttlig mängd. Får sluta småäta och dricka vatten om jag är sugen på nått. Vill nå mina mål så jävla gärna. Under passen så ska det bränna, om det inte gör det, så funkar det inte. Jag ska lära mig att älska när det bränner. För i helvete Felicia, ta tag i detta nu, tro på dig själv och vi alla har motgångar men GE ALDRIG UPP!

Don't you dare complain about your body and then eat a bag of chips. If you're unhappy, then work on changing it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0