Dag 1: En bild på de personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning

-
Här har vi tre bilder på mig och mina aboslut favorit tjejer. Även min allra bästa vänner. Dem som vet mest om mig helt enkelt. Kan berätta lite kort om vardera, från vänster till höger.
Finns mycket posetivt med den här tjejen. Hon har exakt samma humor som jag. Vi två blir som en när vi är med varandra. Pratar nämligen om min fru Frida. Det är hon som verkligen får en att skratta. Hennes humor, hennes envishet, hennes personlighet i huvudtaget. Finns ingen underbarare än henne. Vi har så kul när vi umgås. Världens finaste tjej. Jag älskar henne från botten av mitt hjärta, och det finns ingen chans i världen att jag skulle kunna se mitt liv utan henne. Hon är bara för bra helt enkelt. Åren går medans minnerna består.
SSGS. För er som inte förstod så menar jag givetvis Super Snälla Guld Sarah. Den absolut omtänksammaste av oss fem. Man beundrar hennes personlighet, och hennes fina tanke bakom allt hon gör. Hon har alltid varit den som lyssnat när man velat prata. Man vet alltid vart man har henne. Hon är verkligen grym, och jag är ingenting utan henne. Hon är verkligen en underbar vän och alla behöver någon som henne. Jag älskar henne från botten av mitt hjärta, hon är oersättlig. Åren går medans minnerna består
Hade aldrig funkat om det inte vore för Rebecka. Tjejen som stod vid min sida, i både vått och torrt. Hon är den man gråter med, skrattar med och pratar ut med från djupet. Hennes personlighet är något så otroligt bra. Den tjejen får mig alltid att skratta, när jag inte ens vill le. Hon är den mest gosiga av oss, och otroligt envis. Händer ofta att man små tjafsar. Men det gör oss bara närmare varann när vi väl blir sams. Hon är tjejen som skämten alltid går hem hos. Hon är speciell, på ett bra sett. Jag fungerar som sagt inte utan henne, min ängel. Jag älskar henne från botten av mitt hjärta, föralltid du. Åren går medans minnerna består

Jag är inte bara glad över att ha henne som vän, Elin. Jag är glad över att få spendera varenda dag med henne, att få skratta med henne tills magen inte orkar mer. Hon är min livsglädje, tjejen som får mig vardagligen att orka. Hon är tjejen som skrattar åt allt och inget, och hennes skratt är så underbart så att man inte kan göra annat än att skratta med. Skulle absolut inte orka utan henne i min vardag, hon rockar mina dagar. Jag älskar henne från botten av mitt hjärta. Skulle aldrig ersätta henne mot någon annan. Åren går medans minnerna består

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0