Där nere finns bara regn, piskande regn

Hallojs. Hann inte skriva igår. Vaknade på tok för sent så sprang till bussen och väl i skolan hade jag svenska men vi hade tal inför halvklass så låg och sov i sofforna med Elin. På eftermiddagen hade vi matte sedan gick vi två och solade. Åkte hem med kusin som ändå var i närheten och när jag kom hem somnade jag i drygt 2 timmar. Sedan vart jag hämtad av Becka och vi åkte till träningen som jag kollade på, like always.
Förresten så brände jag ansiktet i solariet då de tydligen var nya rör så är redface och jag vart hemma idag. När jag vaknade vi halv elva gick jag ut och gick i en timme, riktigt power walk och riktigt jobbigt. Musiken räddar en som alltid. Nu sitter jag och dricker smoothie och laddar inför kvällen då vi ska på körskola så vi sedan kan övningsköra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0