Du skulle vara ljuset i mitt mörker, du är det redan nu

Önskar seriöst att de vore vanlig vecka denna vecka, då menar jag skolan. Känner mig så fruktansvärt uttråkad, och är så arg. Vill inte ha lov, det var inte behövligt. Tjejerna gör ändå mina dagar så himla bra.
Ligger i sängen, är frustrerad. Dagen har spenderats på gym, och hemma med syster. Har badat och vart på promenad med mor min. Även kollat lite innebandy och BB. Sjuk hur mycker man hinner med egentligen. Fast? Verkligen en skit tråkig dag. Dock är jag lite glad, och hoppas på det bästa ändå.
Morgondagen ser svart ut. Lika jävla tråkigt som idag kommer jag förmodligen att ha. Vill gråta nu, seriöst vad är detta? Mina vänner är hemma men jag ba ligger här och ruttnar. Känns som att det är tusen mil mellan oss. Trött på exakt allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0