Easy come, easy goes, that's just how we live

Med tanke på mitt inte så fullbokade lov har jag haft så mycket tid att blogga egentligen. Men jag har inget att skriva om, och inget att visa er. Förmodligen kommer mina inlägg minska sedan när jag är tillbaka i skolan igen vilket är synd då tittar siffrorna ökat nu när jag bloggat ofta. Ska göra mitt bästa och försöka hålla kvar er här, även fast ni är några så är det kul ändå.
Vill förresten bara ta upp att jag inte alls inte vill ha lov. De lät knäppt. Jag förtydlar det med att säga, jag vill ha kvar lovet. Fyfan vad skönt det har varit egentligen. Jag saknar min klass, men har det jävligt bra ändå med lovet. Har ångest för att de är slut om bara 2 dagar. Sjukt va fort det gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0