I wanna wake up when you're next to me, will you be there?

Tjena mitt bena eller något annat kul, eller tråkigt, de kvittar. Imorse när jag vakna åt jag frulle sedan var jag på gymmet i 1 timma och ba körde typ. Efter det lämna jag tillbaka skorna jag köpte förra vecka, behövde pengar till annat och var ändå inte nöjd med dem. Converse ska det vara. Iallafall, typ direkt efter jag kom hem åkte jag till Allians med Frida och Sarah och vi kolla FBC Uppsala - RIG Umeå då RIG tog hem segern. När jag kom hem tog jag en power nap och vakna sedan upp till godaste maten. Skulle egentligen åkt på fest ikväll men gick istället och mös lite hemma hos Sarah. Kom nyss hem därifrån då hon höll på att somna hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0