You are my everything

Tog mig till skolan idag igen. Bara de att man verkligen är forever alone just idag. Inga blommor får man, och inga kort. Bortglömd kanske?

Iallafall, har haft matte imorse, prov imorgon, kommer gå åt fanders. Va på skolan med Jonna Amanda och Carin när de andra hade gympa. Jag och Jonna kolla bilder från när hon var i Grekland. Om jag vart taggad på att åka utomlands då. Fan så bra de skulle sitta.

Annars då? Väntar på att Elin ska bli klar hos tandis så ska vi gå och äta. Har en smink lektion i eftermiddag, glitter och glamour tema. Ikväll är jag som sagt forever alone då två av tjejerna har match och två träning. Och har som sagt ingen pojke att dela dagen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0