Your love is a lie

Go'morron go'morron du har just precis vunnit ett avgassystem, har du ett?
Ja.
Då har du två.
Hehe en klassiker. Vaknade första gången imorse vid 9, gick in och la mig i soffan och somna om till 11 vilket var rätt så skönt. Idag ska jag dö som vanligt, tråkigt jävla lov. Vill verkligen till fjällen och åka slalom, och lära mig åka snowboard, hur kul skulle inte de vara? Är less på denhär lilla hålan. Ska in till stan om en timme med Sarah då hon ska köpa hårfärg. Dags att börja fixa sig. Är dock lite glad för imorgon drar jag iallafall till Stockholm med Elin, super bra. Ska bli skönt att träffa henne igen. Vi har så mycket att prata om vi två.
Bilderna är från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0