Just like the waving flag

Otroligt glad, sovmorgon imorgon, börjar halv 1, in your face. Så jävlans skönt. Kan typ va vaken as länge, tänker inte vända något dygn tillbaka, det gör jag när de väl måstes. För varför börja när man har chansen att göra som man vill, sova hur länge man vill. Älskar min stora feta säng, ska sova fett skönt sen, inte nu, som er andra.

Borde inte va glad, har ont i benet och ryggen igen. Jävla bakslag, fan. Men snart är de nog bra igen.

Längtar till studenten, ska förmodligen till Brasilien med mina fina vänner. Då blir det två drömmar i ett. Uppleva vilda VM i verkligheten, och besöka Brasilien. Aa juste tjejer, jag har ångrat mig. Dags att samla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0