This is just a dance

Var och mös med tjejerna igår hos Elin. Vart bjudna på fika och en hel del prat vart det. Åkte och gymma efter det, och på kvällen kollade jag min innebandymatch med Elin. Vart oavgjort vilket va tråkigt då jag tycker vi borde krossat dom.

Idag stod klockan på 8 då jag skulle till sjukgymnasten, va nyss där och körde även ett kort pass. Det börjar se bättre ut i min rygg, klarar mer. Men än får min fina klubba ligga och damma på hyllan.

Nu är jag på bussen hem, ska fixa lite hemma, och idag fyller världens absolut bästa pappa 46år. Massor med kärlek till honom

Bilden är på mig och pappsen från Thailand 2011, snart ett år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0