And I'm always there to hold you're hand

Hej alla. Fint intro. Är arg och sur och förbannad. Men iallafall. Varit en hyffsat bra dag. Drog till gymmet efter skolan och när jag väl va hemma tog jag en powernap på 2 timmar, standard. Har dock förjävla ont i mitt ben igen och ryggen. Men struntar i det nu. Nerven är nog bara ovan. När jag sedan vakna var maten klar och jag slängde i mig lite och begav mig sen till Björklinge hallen, fick sällis av några lagkamrater där och vi heja som aldrig förr. Synd nog förlora Björklinge med udda målet efter en ändå bra och nervös match. Som vanligt sög dommarn, ja jag får skylla på dem i detta fall. Nu för att vi ska ha plats att kunna kvala och komma etta i serien så måste vi vinna vår sista match mot 3an i tabellen med 22 mål tror jag de snackas om. Eh ja. Vi får se helt enkelt. Nu badar jag och snart ska jag kolla BB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0