Believe in yourself and never stop trying. Just make it work

Från och med nu så ska jag sluta äta onyttigt på vardagar, och måttligt på helger. Har slutat med läsk och dricker antingen vatten eller kolsyrat vatten med smak. Dock småäter jag lite vilket jag nu ska sätta stopp för. Ska även äta så bra som möjligt, och äta saktare då jag vet lättare om jag blir mätt. Tänkte även sätta mig och göra en träningsdagbok, och se om det funkar bättre. Det enda jag kan göra är att få det att funka, och om det bränner, då funkar det. Ska verkligen försöka nu. Början är svårast. Det handlar om att inte ge upp.
"The reason most people give up is because they tend to look at how far they still have to go, instead of how far they have come."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0