Brunch time

Halli Hallå. Sitter vid köksön i köket och håller på att googla upp på vad en brunch kan bestå av. Åt ingen frulle imorse då jag gick ut och sprang istället. Så en brunch får det bli. Jag har även precis skickat in min läxa om Dirty Dancing till Paula, dutti. Börjar halv 1 idag med som sagt. Vi ska kolla på Annie Hall och sedan tar vi lov. Efter skolan blir det till gymmet och köra lite sedan ikväll ska jag kolla på min innebandyträning. Skojsigt. Nu ska jag fortsätta med maten, hajhaj.
Min läxa hehe. (vi använder oss av en sida som heter polyvore.com och det finns jätte mycket att använda sig av, men dock så hittar man inte alltid det man söker. Så fick byta ut babys magskjorta till en vanlig magtröja, även lägre midja byxor. Sedan tog jag en annorlunda men ändå liknande klänning. Kul va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0