Drömmer mig bort

Fortsätter att drömma.
Hårt arbeta lönar sig. Nu ska jag pusha mig lite till och verkligen fixa dethär. Har slutat små äta, vilket är ett plus i kanten. Äter minst 2 frukter om dagen och dricker mycket vatten. Till maten äter jag alltid grönsaker. Godissug finns fortfarande men på vardagar är det helt ur min syn. Köper hellre lite vindruvor eller något sånt. Blir inspirerad av alla dessa bilder, bloggar och allt sånt. Hårdare träningar och mer nu framöver.
För er som vill veta varför jag gör såhär är för att jag inte trivs i min kropp, och jag mår bra av att träna, och att äta nyttigare. Har själv märkt skillnad på hur jag mår och känner mig i kroppen efter jag tog tag i detta. Men jag är samma person och jag äter fortfarande onyttigheter, men det är under helger, och det är i måttlig mängd.
(Så sjukt snygg. Brun, smal och långt lockigt blondt hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0