One little night and your life is gone

Forstätt med frågorna!
IGÅR Hej suckers. Är allmänt förbannad och sjukt trött. Igår kväll blev jag upphämtad av min kusin och vi åkte och handla lite. Vi tänkte köra en kväll med mysfaktor 1 med lite varma mackor och chips. När vi kommer hem till henne går vi direkt ut och letar efter hennes katt som vart borta sedan dagen innan. Går in i en jävla lada och det var mörkt och fullt med äckliga kor. Vi klättrar upp på loftet och vi får hoppa runt på höga hö balar. De sluta med att katten va längst in bakom de jävlarna och vi fick inte fram henne. Sandras granne kom och hjälpte och efter 1 timme fick vi hem katten. Med hö över hela kropparna och håret tog vi en varsin dusch sedan avsluta vi kvällen med vårt mys. Inte riktigt som tänkt men så är det.
IDAG därimot. En riktig jävla otursdag. Börja med väckning vid 9 och vi gick upp och ba chilla. Hon fixa frulle som bestod va rostade mackor och varm oboy. Efter det slängde jag på mig de skit jag hade dagen innan (dock nytvättade) och vi åkte hem. Kom på att jag glömt nyckel och allt stod still i mitt huvud. Började om 2 timmar och skulle först komma in i huset vid 2 tiden. Så tog mig in till stan med kusin och mötte upp syster. Nu kom jag precis innanför dörrarna och jag börjar om 20 minuter. Mamma som är min hjälte sjukanmälde mig och jag stannar hemma. Vill bara bryta ihop. Vart så trött och förbannad.

Ikväll ska jag till naprapaten vilket behövs. Har ont i ryggen. HEJDÅ långa inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0