Otroligt snabb söndag och nu kör vi på sommartid

Har precis kört 8 minuter för magen och några rump och lår övningar. Är helt slut i benen så orkade inte göra så mycket. Mitt huvud hänger inte heller med riktigt. Men strunt samma. Har precis satt på vatten så snart ska jag gå och ta mig ett bad. Idag gick vi ju till sommartid så dagen har varit en timme kortare. Från ingenstans har dagen gått jätte fort vilket är jobbigt för min del. Imorgon är det back to school som gäller. Börjar veckan med skit svenska och efter det matte. Kan inte bli mycket värre. Slutar iallafall hyffsat tidigt och då tänkte jag gymma efter. Men ska bada nu. Eller nej vart ändrade planer. Ska följa med syster ner till konsum och handla nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0