You're amazing

Hola. Que tal? Muy bien gracias, y tu? Fantastiskt duktig på spanska må jag säga. Förstår mig inte på att jag fick ig i 8an och fick börja bas istället. Skit grej. Jag äger ju. Amarillo, azul, pelo, gato osv. Kan flytande nästan ju. Hehe nej jag har inte alls tråkigt.
Sitter hemma i soffan med syster, våra pärisar är inte hemma så vi ba chillar. Idag vart jag väckt tidig då jag åkte och kolla när laget slog Vide med 6-4. Efter det drog vi en sväng till gymmet och när jag var hemma åt jag sedan mötte jag upp Sarah på en promenix. Hon köpte godis och vi gick hem till henne. Somna på hennes golv, standard. Vart hämtad av pappa när jag vakna och nu är jag här. Har nyss tagit ett bad sedan kanske jag träffar Sarah, dont know.
Snygg Sarah Pose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0