Fina vänner och en bra födelsedag

Haft en fantastisk bra dag. Vart väckt med sång (standard) och lite paket. Skoldagen starta dock med ett drygt nationella, efter det gick jag på stan med Elin vilket var ett bra tag sen, finns massa snygga grejer jag ska införskaffa mig. Var där 3 timmar sen 2 timmars lektion sen slutade jag 3 och mötte upp kusin och syster och åkte hem. Fick lite paket och sen kom några från släkten och mina otroligt fina vänner och åt och fikade. Dem drog nyss och nu ska jag kolla tv. Är ledig imorgon vilket är as skönt. Kanske åker in ett tag ändå och pluggar matte hehe. Sedan har jag inga andra planer än gymma och utvecklings samtal. Visar presenterna i nästa inlägg. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0