Vädret va underbart

Startar inlägget med att dagen har bjudit på för jävla fint väder. Vakna upp breve kusin ute på landet då vi gick ut och åt frukost i solen med hennes granne som vi resten av dagen hängde med. Busade med deras hund, fikade och ba mådde i de fina vädret. Kom hem vid 3 då jag satt på altanen med mor och far med lite musik. Kunde sitta i linne och shorts vilket va helt fantastiskt. Sedan åt jag bakpotatis, standard. Åkte sen och handla på kvantum med brudarna inför imorgon. Nu ska jag ut och springa sen ta det lungt. Buppi och jag ska upp på tidig promenad och sola imorgon. Hör av mig sen, hej,

Driv outfit, körde en lite parodil, feta muskler syns med jacka vill jag lova. Springer dock i tränings overall och sprungbyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0